کد خبر 440822
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل بهمن به میدان رفت و در پایان نیمه اول به تساوی رسید.

به گزارش مشرق،تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 امروز در زمین چمن کمپ ورزشی کردان به مصاف تیم فوتبالی با نام بهمن جوان رفت که در پایان نیمه این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار میلاد فخرالدینی و خسرو حیدری حضور نداشتند و بازیکنانی که صبح امروز تمرین سنگین هوازی برگزار کردند از روی نیمکت نظاره گر بازی شدند.

در ترکیب اولیه استقلال سید مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، مگویان، روزبه چشمی، محمد رضا سلیمانی،فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی،میثم مجیدی، جابر انصاری، بهنام برزای و سجاد شهباززاده به میدان رفتند.

*تیم فوتبال بهمن جوان با پیراهن سفید و بنفش و تیم استقلال با پیراهن‌های تمرینی خود آبی رنگ به میدان رفت.

*تعدادی از هواداران استقلال که نزدیک به 150 نفر می‌شدند در جریان نیمه اول با بازیکنانی که کنار زمین  ایستاده بودند عکس یادگاری  می‌گرفتند که همین موضوع باعث شد مظلومی از مسئولان بخواهد مردم بعد از پایان بازی این کار را انجام دهند.

* حضور تماشاگران در این دیدار در کنار زمین باعث ایجاد هرج و مرج‌ شد که مسئولان کمپ کردان با نیروی انتظامی تماس گرفته و با حضور آنها نظم خوبی در جریان بازی برگزار شد.

* در جریان نیمه اول بازی سید مهدی رحمتی توپی را با سینه کنترل کرد که توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

*در اوایل نیمه اول جابر انصاری با مصدومیتی جزئی رو به رو شد ولی به زمین بازگشت.

*در نیمه دوم این مسابقه سید مهدی رحمتی جای خود را به وحید طالب‌لو داده و بازیکنی به نام کربلایی جای امین حاج محمدی را گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس